Cikgu Kacamata


18
Jenis-jenis Border Melalui HTML


Terdapat beberapa jenis border yang dapat dihasilkan melalui kod HTML. Antaranya Solid, Dashed, Dotted dan sebagainya.


Di bawah ini CK ada senaraikan lapan (8) jenis border untuk rujukan semua:



Nota:






Sila Share Post CK Ini Sekiranya Anda Suka
Dapatkan Widget Ini!

18 comments:

  1. sipp bung, info yang sangat membantu..

    ReplyDelete
  2. perkongsian yang bagus CK..

    ReplyDelete
  3. Tambahan ilmu yang bermanfaat :)

    www.1sthappyfamily.com

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum.

    Cikgu..seingat saya, 1st time kesini.

    Saya suka blog ini, ada bnyk tuto.. tuto photoshop, tuto2 mcm entry ni. Susah nak jumpa dalam bhsa melayu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wa'alaikummussalam...
      Terima kasih bg sokongan kat CK. InsyaAllah, ada byk lg tutor yg CK nak sharekan. Teruskan bersama-sama CK ;)

      Delete
    2. Salam.

      Saya perlu kan sgt tuto ni skrg,hehe. Sdg menyiapkan tempahan template :)

      Delete
    3. Gunakan tanpa was-was :D...wah lana, masyukkk ye ;)

      Delete
    4. takdanya cikgu,huhu..baru kali kedua buat.. baru nak bertatih ^_^

      Delete
    5. Takpe...mula2 mcm tu lah. Lama2 insyaAllah rezeki akan mencurah2 ;)

      Delete
  5. Terima kasih ! Memang sangat sangat membantu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye sama-sama...Selamat Hari Raya.....

      Delete
  6. Terima kasih cikgu..sudah dipratikkan kt blog...100% jadi..
    TQ Teacher

    ReplyDelete